Sabtu, 4 Jun 2011

Sutera Cafe Pulang Dara & Kembali Teruna

harga pasaran : RM 28.00
harga promosi : RM 26.00 (tidak termasuk kos penghantaran)
hubungi : 012-2751651

Kandungan : Herba Pulang Dara - kecutkan pintu rahim dan sesuai untuk wanita yang alami bengkak rahim.- Mirifica - meremajakan kulit, hasilkan keanjalan, merawat kencing manis, ghout, resdung, kanser payudara, kanser kolon, osteoporosis, dan jantung.- Ubi Bit Merah - mencegah kanser paru-paru dan kulit, baik untuk usus dan jantung.


Khasiat : Mengatasi Masalah Senggugut- Melancarkan Perjalanan Haid & Atasi Keputihan- Memulihkan Sindrom Tekanan Sebelum Haid- Membuang Angin Dalam Badan- Membersihkan Buah Pinggang- Menaikkan Seri Wajah- Memulihkan saluran peranakan wanita- Mengatasi masalah buasir- Mengecutkan dan Mengetatkan Rahim- Menyembuhkan Luka Dalaman Selepas Bersalin- Melicinkan, Menegang, Memelihara dan Mencantikkan Kulit (Awet Muda)- Membersihkan darah kotor - Menghilangkan bau hanyir darah kotor - Sebagai astrogen yang berkesan dlm membaiki tisu faraj - Membantu menegangkan payudara - Menguatkan otot sendi - Menetapkan batu merian - Menambah kelazatan hubungan suami isteri - Melancarkan peredaran darah - Menambahkan tenaga dan hilangkan keletihan - Meningkatkan tenaga batin - Mengimbangi hormon2 dalam badan - Dapat merawat kencing manis, resdung dan ghout - MENCEGAH KANSER KHASNYA UTK KAUM WANITA

Khasiat Ubi Bit Merah : Mengandungi karbohidrat, protein dan tenaga- Mengandungi vitamin seperti Vitamin A, B1, B2, B6, B12 dan C untuk kesihatan dan kecantikan kulit- Pigmen merah dalam bit dikesan sebagai agen anti kanser- Membantu fungsi hati- AntiOksida- Membantu membina sel darah dan kesihatan jantung- Membantu menyerap nutrien-nutrien yang diperlukan- Perangsang dan membersih ginjal- Membantu merawat Migraine- Menyahtoksin


****************************************************************************


harga pasaran : RM 28.00
harga promosi : RM 26.00 (tidak termasuk kos penghantaran)
hubungi : 012-2751651

Kopi Pracampur Nur Sutera Kembali Teruna adalah kopi segera yang dihasilkan daripada biji kopi yang berkualiti dan diadun bersama Ekstrak Kembali Teruna, Madu dan Tribulus. Dengan meminum Kopi Pracampuran Nur Sutera Kembali Teruna, diri anda akan penuh bertenaga dengan stamina yang lebih baik. Ia membantu mengecas semula tenaga tubuh bila-bila jua anda inginkannya. Memandangkan Kopi Pracampuran Nur Sutera Kembali Teruna didatangkan di dalam sachet, anda berpeluang menikmatinya tidak kira masa dan tempat. Minumlah Kopi Pracampuran Nur Sutera Kembali Teruna yang memberikan kelebihan menikmati gaya hidup yang lebih sihat.
Khasiat Nur Sutera Kembali Teruna :
1. Melancarkan tenaga kelakian (tenaga batin)
2. Mehilangkan kebas-kebas, sengal-sengal sedi dan gout
3. Menghilangkan sakit oto dan urat
4. Merawat masalah resdung
5. Melawaskan pembuangan najis
6. Membuang angin
7. Meningkatkan pengeluaran hormon
8. Mencuci buah pinggang
9. Membantu menyelesaikan masalah paru-paru berair
10. Kencing manis dan darah tinggi11. Awet muda12. Melancarkan peredaran darah13. Membuang toksin dan racun dalam badan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan