Rabu, 16 Mac 2011

Kopi Goji D’HatiKu

Harga pasaran: RM33.00 
Harga promosi : RM29.00 (tidak termasuk kos penghantaran)
Hubungi : 012-2751651

Kopi Goji D’HatiKu dirumus menggunakan kopi White Arabica, ekstrak goji, ekstrak maca, ekstrak habbatussauda’, serbuk koko dan krimer bukan tenusu.
Kopi pracampuran ini bukan sekadar kopi biasa. Ia diproses mengikut Amalan Pengilangan Islam (IMP), dan bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan kopi ini boleh membantu meningkatkan kesihatan.

Fakta Goji:

Goji merupakan sejenis beri yang kaya dengan antioksida. Produk makanan mahupun minuman berasaskan goji adalah sangat baik untuk kesihatan tubuh badan. Di daerah Zhongning, China, penduduknya yang mengamalkan goji sebagai makanan harian melewati usia sehingga 100 tahun.

Fakta Habbatussauda:

Habbatussauda atau Nigella Sativa menurut nama saintifiknya merupakan penawar bagi segala penyakit di mana ia boleh merawat lebih dari 50 jenis penyakit. Ia telah digunakan secara leuas semenjak 2000 tahun yang lalu.

Fakta Maca:

Maca merupakan akar yang tumbuh di kawasan pergunungan tinggi di Peru. Ia kaya dengan kandungan nutrisi (potassium dan lebih kalsium berbanding susu) yang memberi kelebihan kesihatan yang terbaik bagi lelaki dan wanita secara semulajadi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan