Rabu, 16 Mac 2011

Sure Up Plus Cream

Sure Up Plus Cream 3 sachet
Sure Up Plus Cream 3 sachet

harga pasaran : RM13.90
harga promosi : RM12.00 (tidak termasuk kos penghantaran)
Sure Up Plus Cream 9 sachet
Sure Up Plus Cream 9 sachet
harga pasaran : RM31.90
harga promosi : RM28.00 (tidak termasuk kos penghantaran)
hubungi 012-2751651

Lelaki yang mengalami masalah alat kelamin kebanyakannya akan mengambil kapsul, minuman herba dan minuman bertenaga sebagai jalan penyelesaian tetapi kesan yang diperolehi tak seberapa dan ramai pula yang mengalami kesan sampingan.

Sure Up ™ Cream Plus dirumuskan dengan 100% minyak essential yang diekstrak daripada herba-herba terpilih dan berfungsi untuk mengurangkan rasa sensitif di bahagian kepala alat sulit lelaki, yang mana ini merupakan penyebab utama kepada ejakulasi pra matang.


Apa itu Ejakulasi PraMatang


Kebanyakan lelaki ejakulasi terlalu cepat semasa mengadakan hubungan seks yang mana ini merupakan bukan kehendak pasangan mereka. Ejakulasi pra matang ini boleh diklasifikasikan kepada dua jenis:

  • 1. Anda mengalami ejakulasi pramatang peringkat pertama jika anda menghadapi masalah ini selama anda aktif mengadakan hubungan seks.
  • 2. Anda mengalami ejakulasi pramatang peringkat sekunder jika anda menghadapi masalah ini selepas mengadakan hubungan seks yang memuaskan tanpa sebarang masalah ejakulasi.


Dos dan Penggunaan


Krim ini perlu disapu 2-3 jam sebelum mengadakan hubungun kelamin. Untuk kesan yang lebih sensasi dan meningkatkan keghairahan, anda disarankan untuk membilas alat sulit sebelum melakukan hubungan seks.


**Manual untuk menggunakan krim ini ada disisipkan bersama-sama pakej krim ini.


Kesan Sampingan


Tiada laporan kesan sampingan pada pihak lelaki dan wanita. Sebahagian mungkin merasai kesan suam dalam 30-60 minit pertama selepas sapuan.


Pengesahan Ujian dan Perlesenan


Krim ini telah diuji dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia di bawah lesen:

NOT07080845KE

Krim ini dikilangkan di bawah pengawasan GMP dan sijil Halal

Tiada ulasan:

Catat Ulasan