Rabu, 11 Mei 2011

Bio-Oil

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTAApNAYb_Z3z1IrpZDrx55Evn8Ef39e9BGoTXgu_kuE33DFavhRg
Bio-Oil® ialah produk pakar penjagaan kulit yang membantu untuk memudarkan kesan parut dan warna ton kulit yang tidak sekata. Formulasi terkini didalam Bio-Oil® yang mengandungi PurCellin Oil™, sangat berkesan untuk pelbagai masalah kulit termasuklah penuaan kulit dan kulit kering.
.
.
Bio Oil 60ml.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiEjuQ6i6vWircr1JA8-VrnJQoPnGbtCCmCCOWlaHrydTRzgN3MPBQXHxOVxWEuoZWZ-Gzdp-CqFDHt-IYc7SzT5L6mYgSq1XYWVXsn8ZIRHfgrDj_DiZBZg0o3LS78HQPWyiLez62sM1Hc/s320/Bio-Oil-60ml.jpg
Harga Promosi : RM 30.00 seunit
.
.
Pakar penjagaan kulit untuk:
1. Parut
2. Bekas kulit teregang
3. Ketidakseragaman warna kulit
4. Penuaan kulit
5. Kulit kering
.
Keistimewaan bio oil
1. Hasil yang terbukti secara klinikal
2. Vitamin A dan E
3. Minyak Kalendula, Lavender, Rosemary dan Kamomil
4. Tidak berminyak dan penyerapan yang cepat
5. Sesuai untuk kulit yang sensitive
6. Tiada pengawet
7. Halal
.
MINYAK pati memainkan peranan yang semakin penting dalam amalan penjagaan kecantikan kulit untuk wanita yang ingin memiliki kulit cantik dan wajah tanpa cela. Malah, lelaki zaman kini turut mementingkan paras rupa dan berusaha untuk memberikan penampilan terbaik dengan bantuan produk penjagaan kulit. Antaranya adalah penggunaan Bio-Oil, minyak pati serba guna, yang membantu untuk mengurangkan kesan parut.
Bio-Oil bukan saja dinobatkan sebagai produk parut dan kesan regangan nombor satu, tetapi produk penjagaan badan nombor satu di United Kingdom. Ia memiliki pelbagai manfaat, daripada membantu memperbaiki kesan parut sehingga mengurangkan kesan regangan dan menyamaratakan warna kulit. Namun, dari sehari ke sehari, lebih banyak kegunaan baru ditemui. Ia turut membantu menggantikan minyak semula jadi kulit, memastikan penghidratannya dan bertindak dengan cekap untuk merawat kesan penuaan dengan menegang dan melicinkan kulit muka dan badan yang kendur dan berkedut.
Tanpa diketahui ramai, Bio-Oil juga bermanfaat membantu mengurangkan kesan gigitan serangga, pancaran matahari, penuaan, kesan jerawat, kegatalan, kulit melecur serta parut parut akibat demam campak Menerusi sambutan daripada pengguna, Bio-Oil kini boleh didapati dalam saiz botol yang lebih besar iaitu 125 mililiter. Bio-Oil yang lahir di benua Afrika ini diluluskan dari segi ujian kulit sensitif dan hipoalergenik, menjadikannya sesuai untuk semua jenis kulit.

HUBUNGI : 012-2751651

Tiada ulasan:

Catat Ulasan