Rabu, 18 Mei 2011

BioTrim-bio sireh


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgG2njqLapZwcAV6n7BJyb021Svx_J72-D_JCH9fbxMSpsjjxL5FPQOuQDu0bwhi0YY5sVcHgidA_CDx42jS51vpqfn2SLlN3Xo-KR74sGtMPu9NrI5j2VJeXjlSNbuh3HGO6QAk-YeQmE/s320/BioSirih-Losyen-BioTrim.jpg
Harga Promosi : RM 23.00 Sebotol
[Harga Jualan : RM30.00]
harga tidak termasuk kos penghantaran
.
.BioTrim adalah losyen trimmer hebat serbaguna. Fungsi utama adalah sebagai losyen trim badan. Losyen ini dapat membantu mencantikkan bentuk badan asal pengguna. Diperkaya dengan aromaterapi untuk keharuman tubuh sepanjang hari dan menenangkan minda. BioTrim adalah satu ‘Produk Halal’ esklusif dari Biosirih Cosmetics. Produk ini selamat digunakan seharian untuk semua peringkat umur. Losyen ini BEBAS dari lemak haiwan dan bahan kimia yang memudaratkan.
.
KEGUNAAN :
- menyegarkan tubuh yang lesu
- membelai tubuh
- menegangkan kulit yang kendur
- menghaluskan kulit yang kasar
- melembabkan kulit yang kering
- melicinkan kulit mengelupas dan berkedut akibat bersalin
- mengurangkan pecah-pecah pada tangan dan tapak kaki
- mengawet permukaan kulit
- menghaluskan jari dan tumit kaki
- melindungi kulit dari pancaran matahari
- memberikan kesegaran pada tubuh, minda dan jiwa
- memberi haruman dengan aroma yang wangi
- sesuai untuk semua permukaan kulit
- sesuai untuk bekalan jemaah haji atau umrah
..
Ramuan : Diperkaya dengan adunan ekstrak herba asli iaitu Methyl Salicylate, Menthol, Piper Betel, Citrus Hystrix, Peppermint, Melaleuca Alternifolia dan Essential Oils.
.
Cara Guna : Basuh dan keringkan permukaan kulit yang hendak disapukan. Gunakan losyen Bio Trim dan sapukan losyen itu ke bahagian badan yang diingini. Urutkan dan gosokkan losyen sehingga kesat. Ulangi proses di atas untuk 3 kali sehari agar dapat hasilan yang menakjubkan.

hubungi: 012-2751651

Tiada ulasan:

Catat Ulasan