Selasa, 10 Mei 2011

Green Tea Colostrum (GTC)



Green Tea Colostrum (GTC)
Pure - Finest -Natural - Health


GTC adalah minuman terbaru untuk kesihatan gabungan Teh Hijau (Green Tea) dan Susu Awal Lembu (Colostrum Milk).
                                            
Faktor utama nutrisi GTC adalah:
Immunoglobulin (IgG)
Faktor tumbesaran
Anti-Oksidan




Green Tea Colostrum adalah satu-satunya produk gabungan susu kolostrum dan teh hijau di Malaysia



Kebaikan Green Tea Colostrum

Kebaikan green tea colostrum ialah (membantu) memperbaharui atau mensintesis sel-sel baru dalam badan kita..... Green tea kaya dengan antioksigen. Ia pemusnah radikel bebas...

Hampir 70%-80% daripada pesakit amat berpuas hati dengan penggunaan GTC dari segi kesihatan dan kadar penyembuhan yang berlaku keatas diri mereka.
DR SERI BUANA ZAINUDDIN
(Pakar Perunding pembedahan dan laparoskopi)

Sejak saya minum GTC, saya rasa badan saya sihat. Sebelum ini badan saya lemah dan tidak bertenaga. Masalah gastrik pun hilang....

Saya telah menggunakan GTC selama 4 bulan yang lalu kerana saya ada masalah berat badan. Saya sangat gembira kerana berat badan saya sudah menurun....





Green Tea Colostrum produk halal keluaran Ar Raihan Food Industries
terjamin kebersihan, kualiti dan menepati piawaian IMP.





Green Tea Colostrum adalah minuman kesihatan.
Ia bukan ubat tapi mujarab.

Anda berdepan dengan masalah seperti berikut?
Green Tea Colostrum boleh membantu...InsyaAllah.


Kulit yang Licin Amalkan meminum GTC ini diawal pagi dan sebelum tidur.
Menguruskan Badan Untuk menguruskan badan amalkan meminum GTC dan 30 minit selepas itu lakukan senaman sehingga berpeluh bagi tempuh 30 minit.Lakukan setiap hari anda akan melihat perubahannya selepas sebulan.
Khas Untuk Ahli Sukan Sukan bina badan, amalkan meminum GTC setengah jam sebelum setiap latihan.GTC akan membakar lemak dan membina otot badan yang menarik. Sukan padang,trek dan gelanggang. GTC tidak mempunyai steroid.GTC membekalkan tenaga untuk ahli sukan.
Khas Untuk Pelajar Minumlah GTC secara amalan berterusan diawal pagi kerana GTC boleh memberi daya tumpuan semasa belajar dan jika diamalkan minum dimalam hari, GTC membekalkan tenaga pada otak dan mengelakkan kepenatan semasa belajar di waktu malam.
Khas Untuk Pengidap Penyakit Kronik: Kencing manis Darah Tinggi Buah Pinggang Jantung sbg. Minum diawal pagi sebelum sarapan dan malam sebelum tidur.Ubat yang dibekalkan oleh pihak doktor hendaklah terus dimakan sehingga mendapat nasihat doktor untuk setiap 2 minggu.
Khas Untuk Perokok "Merokok Membahayakan Kesihatan" Amaran Kementerian Kesihatan Malaysia. Sekiranya anda tidak boleh membuang tabiat merokok, anda digalakkan mengambil GTC untuk mengurangkan risiko kanser dsb.Tetapi AFi mencadangkan berhenti merokok dan mengambil GTC untuk membina balik sel-sel yang rosak akibat merokok.
harga pasaran:RM85.00
harga promosi: sekotak RM70.00
 5 kotak ke atas RM 65.00/kotak
 10 kotak ke atas RM 55.00/kotak
(tidak termasuk kos penghantaran)
hubungi : 012-2751651

Tiada ulasan:

Catat Ulasan