Ahad, 15 Mei 2011

SOY MIRIFICA NURBEAUTYLINE

KAYA DENGAN VITAMIN C & PHYTO ESTROGENS

http://rizi-biz.com/weblama/soy-collagen/SoyMirificaNew.gif
Harga Promosi Kami : RM 33.00 (Harga Jualan Sebenar : RM 39.00)
tidak termasuk kos penghantaran
.
Soy Mirifica khusus untuk wanita yang sudah berkahwin. Diformulasikan daripada gabungan soya organik, pueraria mirifica dan ekstrak manjakani. Diamalkan seklai sehari selepas makan malam dan pengambilannya haruslah dihentikan sewaktu datang bulan. Khusus untuk penjagaan dalaman wanita, mengencangkan payudara & memejalkan pinggul serta mengharmonikan hubungan suami isteri (*TIDAK SESUAI UNTUK IBU YANG MENGANDUNG & MENYUSU BAYI).
• Khusus kesihatan dalaman wanita.
• Mengencangkan dan membentuk payudara impian.
• Harmonikan hubungan suami isteri.
• Anti kanser.

Wanita dan kecantikan tidak boleh dipisahkan malah boleh diibaratkan bagai isi dengan kuku. Tidak lengkap hidup mereka jika tiada alat solek, beg tangan, pakaian cantik, makanan mahupun minuman kesihatan. Namun, pernahkah mereka terfikir mengenai penjagaan dalaman. Mungkin ada yang berkata ‘ya’ begitu juga ada ‘tidak’, bagaimanapun ia semakin dititikberatkan dengan pelbagai kemudahan dan teknologi hari ini.
Soy Mirifica yang mengandungi herba Mirifica, ekstrak soya dan manjakani membantu mengaktifkan hormon wanita selain anti-kanser khususnya payudara. Produk yang khususnya untuk wanita yang berkahwin itu mampu meningkatkan stamina, memejal dan menaikkan punggung serta menghilangkan masalah keputihan.
Bukan itu sahaja, ia juga mampu membesar dan memejalkan nafsu syawat, mengetatkan faraj, meningkatkan cairan faraj ketika melakukan hubungan seks serta mengembalikan aroma remaja tubuh terutama pada bahagian alat sulit. Soy Mirifica juga berkesan untuk wanita putus haid dan berupaya menyembuhkan gejala seperti panas badan, kemurungan, tidur tak lena, jerawat, sakit kepala, sengal sendi, sembelit, kadar kolesterol tinggi serta gatal kulit. Dengan pengambilan berterusan, wanita yang berkahwin mampu sekali gus mengharmonikan rumahtangga yang dibina sejak sekian lama.
Penyediaan:
Tuangkan satu paket Soy Mirifica ke dalam secawan air suam, kacau dan minum.
Saranan: 1 kali sehari sahaja.

TIDAK SESUAI UNTUK WANITA MENGANDUNG

Tiada ulasan:

Catat Ulasan